~~Härligt~~

Jag körde precis lite mental näring, jag stod och duschade, Lääääänge! Oh vad skönt och mysigt det var :-) MEN något jag märkte,, Man har ju hål i armhålan! :-O Det var jobbigt att raka där för att det gick liksom "in" en bit, haha det är ju självklart egentligen, men JAG har aldrig varit med om det!!! :-O

Nu ringde min väckarklocka, nu ska jag vakna,, men morsan väckte mig 06.30 med att gå runt i huset med högklackat och kackla.. Irriterande, Men jag blev inte lika irriterad som jag brukar så det är bra :-)
Igår köpte jag tomatplantor till min lägenhet, förhoppningsvis stannar dem vid att vara i krukstorlek ja jag vet att det finns jättestora krukor, men nu menade ju jag "normal" stora.

Idag är det ju dax för invägningen jag vet redan vad resultatet är och jag är inte speciellt nöjd. Men det finns ju fortfarande tid att tävla så det tycker jag att ni ska göra :-D


Nu ska jag äta lite en halv påse och sen ska jag ut och gå i det (snart) fina vädret :-)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0