~~Hälsosammare~~

Jag är 19 år,
Jag har rökt sen jag var 13 år.
Det är 6 år.
Jag har varit överviktig hela mitt liv.
Jag har nu försökt gå ner i vikt med hjälp av Xtravaganza i 54dagar.
Jag har slutat röka och har varit rökfri i 4månade och 5dagar.
Ändå så har jag hittills lyckats gå ner 12.9kg
När man egentligen "borde" gå upp i vikt.
För att man slutar röka.
Jag vägrade göra det, jag vägrade vara ohälsosam.
Jag älskar mitt nya liv.
Jag har ett självförtroende som är starkt.
Men en självkänsla som är nere i botten.
Den måste jag börja bygga upp.
Sluta umågs med folk som drar ner min självkänsla.

Dagen jag fyller 20år så har jag varit rökfri i 7 månader och 20 dagar
Jag väger 70kg
(alltså mindre än mitt största mål är) Jag mår bra.
Jag bor i min lägenhet och jobbar så mycket jag kan, jag trivs med mitt liv.

Detta var lite om mig, en liten "påminnelse" för er och för er som är nya här, en liten snabbinfo. Jag hoppas ni hängde med lite iaf :-) Annars är det bara att läsa mer under kategorin Introduktion/Vem Är Jag

MegaMe

Kommentarer
Postat av: marie :: pixelhoe

Grattis förresten till ditt hälsosammare liv :D Riktigt duktig du har varit!



41.000 kostar det, en hel del men förhoppningsvis kommer det vara värt det :)

2010-04-05 @ 19:08:06
URL: http://pixelhoe.blogg.se/
Postat av: marie :: pixelhoe

Jo precis :) Just den tanken som fick att våga satsa så mycket. Det är ju en investering i sig själv och jag hade fått betalat så mycket mer i slutändan ändå om jag hade börjat på någon högskola eller liknande :)

2010-04-05 @ 19:15:15
URL: http://pixelhoe.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilket härligt mål! :D Hur långt har du på dig innan din 20 års-dag? :)

2010-04-05 @ 19:59:56
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0