~~Dag Sextiotre~~

Jag blir alltid lika förvånad och imponerad när jag skriver min rubrik och det är dagen. Hallå Sextiotre dagar det är galet! Min mamma frågade mig igår om jag verkligen inte hade ätit någonting alls liksom utan att tänka på det. Det blev en chock för mig, Nej det är väl klart jag inte har, jag tänker på maten som kommer frmför mig hela tiden och jag kämpar och fokuserar väldigt ofta och mycket på att Inte äta den maten.
Det är inte alltid det är en kamp, men det händer ganska ofta.

Min kropp känner av träningsvärken kan jag ju informera er om, det känns härligt :) Det bästa är att jag känner för att gå ut och gå idag och jag känner för att träna :-) dock gör det ju jättemycket att jag vaknade till solljus idag igen :-)

Idag är det jobb, 15.00-8.15 jobbar jag :) Underbart med sådana pass :-) Älskar att jobba hos henne dessutom jag blir bara glad :-)  Imorgon är jag ledig och då Måste jag plugga :/
Fast jag kan plugga en timme ikväll också, när hon lagt sig och jag har en timme innan läggdax så det är skönt! :-)

Nej nu blir det en promenad ut i det UNDERBARA vädret :-)

MegaMe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0