~~Dag sextiosju~~

Godmorgon =)
Underbar dag, tycker ni inte? Jag har precis varit och satt igång kaffet, så jag ska snart äta frukost och sedan gå ut och gå en runda. Sedan vid 11-tiden ska jag köra till gymmet, dumpa ungar och sedan jobba, mycket att göra. Men det är så det är, (ja jag bestämde mig för att gymma idag, eftersom jag inte kommer göra det på tisdag) Jag är jättetrött i hela kroppen för att jag ha rsovit sjuuukt dåligt. Tror det beror på det låter halvkonstigt men ändå på att jag inte var fysiskt utmattad. Jag var något så enormt rastlös så det finns inte..

Nej nu hör jag att kaffet är klart, på med kläder nu då :-)
Puss på er! :-)

MegaMe snart MiniMe

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: tjugo6 heter visst programmet jag går^^ i länken här står det mer om programmen: http://www.xtravaganza.se/sv/Sverige/Viktminskning/Vara-viktminskningsprogram/ och du går väl säkert intensiven då? :)



Kul att höra att någon känner igen sig i det jag skriver i alla fall! :D Och visst var vi väl lika gamla också? ;) (19 fyller 20 är jag iaf :)).



Det har överlag gått bra med min inneboende också faktiskt, fram tills i fredags natt då hon är en av dem som gjorde mig mest besviken... Dock har jag väl nästan släppt det nu och hon har bott hemma över helgen så jag har fått va själv och avreagerat mig lite, hehe ;D Kram



2010-04-18 @ 10:18:06
URL: http://kalorigris.blogg.se/
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Duktigt att gymma :) Själv tog jag en promenad idag, kände att det räckte ;P

2010-04-18 @ 12:47:56
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0