~~Dag sextioåtta~~

Hej på er!

Fick precis en kommentar om hur mina inlägg är som natt och dag, både positiv och negativ. Det är som så, att antingen är jag JÄTTEglad eller JÄTTEledsen/arg och det är enormt jobbigt att ändra så i sitt humör. Just nu är det enormt mycket och jag försöker att inte känna mig stressad, även om jag borde vara det, för jag har enormt mycket att plannera och fixa nu eftersom jag ska flytta, jobba heltid, praktisera heltid och dessutom vara vän/moster/dotter och syster, det tär på en. Jag tar ju mig tid att vara allt det eftersom det är saker som jag mår bra av. Men jag blir stressad ibland, väldigt stressad. Men jag försöker tänka positivt. Något som fick mig än mer stressad var ju när jag fick reda på att jag inte skulle få fortsätta på helfarten vilket jag Ska det gjorde mig enormt stressad och jag grät, inte ofta jag gjort det pga VLCD.

Just nu är det som sagt supermycket. Jag tycker att det är skoj, men jag känner samtidigt att min tid inte finns där jag vill att den ska finnas och samtidigt så känner jag att, euhm, jag vill göra mer, nu är min ena kurs klar, då vill jag hoppa på nästa direkt så att jag blir klar med min utbildning.

Min träning blev lidande idag. jag var och tränade idag efter jobb som vanligt, var avslappnat och på gott humör, jag skulle vara ledig imorgon och sedan var det jobb alla dagar i veckan. Men det gjorde inget för jag var ledig imorgon, men jag får ett sms om jag kan jobba imorgon och jag kan inte tacka nej till jobb. Så det gjorde jag inte klart, men det gjorde mig stressad, för helt plötsligt var jag tvungen att åka hem och sköta allt som jag skulle gjort imorgon, skriva lönelappar, planera när jag måste vara ledig från praktiken för att kunna jobba, när jag måste lägga in praktik som kompensation för min ledighet pga jobb, beställa el, betala in och fixa E-faktura på hyran, göra klart alla mina skoluppgifter, köpa tv. ja det var nog allt :-)
Jag försöker tänka positivt hela tiden :-)

Följande dagar jobbar jag:
Tisdag 07.00-15.45
Onsdag 07.30-14.00
Torsdag 07.30-14.00
Fredag: 07.50-14.30
Lördag 8.45-9.00
Söndag LEDIG
Måndag 10-15.30
Tisdag 7-15.30
Onsdag 7.50-16.30
Torsdag 7.50-16.30
Fredag 7.50-14.30
Lördag 12.30-21
Söndag 6.45-15.15
Måndag Ledig

UNDERBART :-D

MegaMe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0