~~Dag Femtiotre~~

Äntligen! Jag har precis kommit hem från lite kärlek, välbehövligt får jag ju säga. nej inte sex utan bara mys, prat och lite kramar :-) Det är bara 2 månader sedan sist så det behövdes, nu känner jag mig som en ny människa, om vi bortser från att det SNÖAR! jag blir såå trött såå trött.. suck

Jaha
då var påsken fortfarande igång, jag har inte märkt av någonting av den, förutom då att jag genomled ett påskbord på jobb. Men jag fick ingen påskpresent och inget påskägg, nej jag fick ingenting alls faktiskt, det är lite av en besvikelse, men egentligen(??) det är ganska onödigt att köpa massa saker till varandra är det inte? Speciellt då Godis. Dock köpte jag faktiskt godis till min familj (haha de får bli tjocka om de vill) men mamma fick nötter eftersom hon inte vill bli tjock :-)

MegaMe


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: tindra tycker jag är sådär. tror varenda unge heter det där jag bor=) haha men Milo är jättefint=)

2010-04-04 @ 12:49:43
URL: http://durrr.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: hehe okej=) vi hade ett år då alla nyfödda fick heta det=) haha Och fick de inte det namnet så fick de heta Alicia=) haha

2010-04-04 @ 12:59:44
URL: http://durrr.blogg.se/
Postat av: muppen och smurfens mamma

Mina pojkar fick påskägg men det var kläder i dem.. Ok den store fick lite choklad oxå..

2010-04-04 @ 14:53:42
URL: http://www.ennymammma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0