~~Dag Femtiotre, del två~~

Mitt BMI ligger i dagsläget på: 34,2

Mitt energibehov ligger på 3685kcal om jag ska behålla min vikt jag har nu
Om jag vill gå ner i vikt så ska jag äta 1958kcal om dagen
Mitt kropssfett i procent ligger på 40%



Ja allt detta låter väl ganska rimligt antar jag, det låter ju absolut inte BRA, men det låter rimligt.
Något som jag ser som positivt tänk på att jag inte använde denna sist är att jag har gått ner 6,5%fett, det är ganska bra, men första vägningen var på XV och detta var ju via internet så jag tar det med en nypa salt :-)


Vill du kolla hur du ligger till? Här är länken :-) http://www.markazits.com/diet/bmi.php#kalbehov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0