~~Dag Femtiofyra, del två~~

God eftermiddag på er :-)
Just nu sitter jag och dricker kaffe och tittar på JerseyShore som faktiskt är bra =)
Jag har varit flitig idag och ändå är klockan inte mer än tre, det känns riktigt bra. =)

Idag har jag:
*Bytt däck på bilen
*Skrivit in kvitton i min pärm
*Börjat städa rummet
*Packat lite

Så jag är ganska nöjd med mig själv för tillfället :-)

Nej men en sak jag inte tycker är bra är att min kropp verkligen visat mig att den behöver mer vatten, för när vi var ute och bytte däck så hukar man dig en del ju, men att resa sig så svartnade det för mina ögon och jag fick blodtrycksfall var gång, såg bokstavligen stjärnor. inte bra.
Detta betyder ju att jag måste dricka mer vatten och skärpa mig enormt mycket. Jag kan inte fortsätta om jag inte mår bra, för att må bra så måste jag ju dricka vatten! suck på mig!

MegaMe


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vet att solarie inte är vidare bra, men i år är faktiskt första gången jag har solat relativt regelbundet. Jag är mycket mer för vanlig hederlig solbränna :)

2010-04-05 @ 15:09:31
URL: http://jnyg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag har samma problem med att det svartnar när jag reser mig... Vi får ha det som gemensamt mål - att dricka mycket vatten! Dock är det ju så äckligt att dricka när man inte är törstig, hehe :P

2010-04-05 @ 17:19:13
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0