~~Dag Femtioett, del sex~~

10100steg
japp så har man nått målet idag också! Det känna väldigt skönt :-)
Funderar på att kanske hinna ut och gå en snabb runda imorgon innan jag kör till jobb klockan 7.45 så jag får gå ut och gå 7.00 :-) Kan nog bli bra :-) Men räknar bara med att ta 2000 steg då på morgonen men det är ju steg det också :-) Eller hur :-)
Nu när jag var ute och gick mina sista 2000 steg vid 19-tiden så var det hur lätt som helst att gå, så jag sprang tillochmed en bit, det kändes riktigt bra, jag gick raskt hela tiden förutom då jag sprang klart. Det var en sådan frihetskänsla =) Jag är verkligen jättenöjd över kvällens promenad :-) Jag är stolt över mig själv och den person jag håller på att bli. Dett känns sjukt bra det också, att mitt självförtroende är påväg upp =)
imorgon är det påsk och man ska få påskägg. Men kommer jag få något? Samt vad kommer där vara i?
Jag känner mig inte ledsen och jag tycker inte att det är jobbigt att hålla på med dieten nu när det är påsk, förutom att jag fick ringa det stället jag ska till imorgon och informera om att jag inte ska ha påsklunchen som vi blir bjudna på och det känns riktigt riktigt jobbigt för då ska vi sitta där ett gäng och vara sociala och jag ska inte äta. Men det kommer gå bra ändå ju :) Kommer bli lite jobbigt om det blir en massa frågor, men det får vi ju hoppas att det inte blir :-) tänk positivt :-)


MegaMe önskar er alla en glad påsk så hörs vi imorgon eftermiddag =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket. Typ.

Det var ju inte jag som gjorde den.

/L

2010-04-02 @ 22:46:35
URL: http://rymdsylten.blogg.se/
Postat av: Chanto

sv: ja visst är dem... ;)

2010-04-03 @ 00:37:06
URL: http://chanto.blogg.se/
Postat av: Renée

sv: bara bra här :)

Glad Påsk på dig med!

2010-04-03 @ 01:01:12
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv. vad kul :D

från vila för ett tag sen (A)



GLAD PÅSK!

2010-04-03 @ 01:14:18
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: nä, påsken är ju inte så speciell. känns som en vanlig dag ju=)

2010-04-03 @ 10:33:51
URL: http://durrr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad duktig du är!! Särskilt om du lyckas ta dig ut på morgonpromenaden - önskar att jag också orkade ta mig ut på sånna... ;) Är ju faktiskt väldigt skönt när man väl kommer ur sängen :)



GLAD PÅSK! :D



SV: Efter sju veckor hade jag gått ner 14,0 kg så det är ju ganska samma :) Men det är träligt som tusan när det står still :P Håll ut så släpper det säkert! Gått över en vecka? :P Enligt mitt XV får man köra på helfarten hur länge man vill (ja, om man mår bra förstås). Så jag hade egentligen tänkt tappa mina 40 kg (vilket jag blev mer eller mindre lovad att hinna om jag gick på helfarten) innan min student den 11:e juni. Dock har jag dessvärre insett att det aldrig kommer gå... Men jag planerar att köra helfart i sju veckor till för att ha tre veckor på mig med upptrappning och så inför studenten (vill kunna va med på champagnefrukost o sånt då xD) och eventuellt gå på helfarten efter studenten igen - lite beroende på hur jag trivs med min kropp och halvfarten men så är min plan just nu i alla fall :)



Hur länge till planerar du att köra på helfart? :) Kram



2010-04-03 @ 15:15:02
Postat av: Jenny

Oj, sista kommentaren är från mig men glömde visst skriva i uppgifterna :P

2010-04-03 @ 15:15:41
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0