~~Dag Femtioåtta~~

Oj vad många bloggar jag har suttit och läst igenom nu. Det är helt galet, ändå har jag inte fått tummen ur och följer inte er alla som jag egentligen läser hos. Så jag har några kvar att läsa. Galet säger jag bara.

Ja, idag har vi fått reda på både mått och vikt och det känns bra får jag väl säga, vikten rasade lite denna veckan gentemot de andra, så jag är lite glad =)
Måtten kan jag väl inte klaga på direkt iheller. Om man har ett midjemått på över 88 så är risken jättehög för hjärt och kärlsjukdomar och man lider av bukfetma, Nu är jag äntligen under 88cm så jag är glad. Jag ska dock ner till MINST under 80cm för att det inte ska finnas några större hälsorisker.

Jag känner mig helt slut och enormt hungrig, det är för att jag har varit uppe tidigt och lagt mig sent, samt varit i rörelse hela dagarna. Galet, men skoj. Galet är mitt nya ord förrästen.

Igår handlade jag kläder med mamma det blev dock inte hennes kreditkort som jag hoppades på. Dock ska jag inte använda kläderna fråns jag väger 82,6kg för då har jag nått mitt 20kg Mål. Så det gäller att jag börjar rasa i vikt nu, för jag vill Verkligen använda dem där kläderna! :-) Det är en jeansjacka, ett par jeanstights och en disneytröja allt kommer från Cubus. Jeansjackan är i Strl 38 (!) den satt aningen tight nu, tightsen är i strl XL en liten XL, det var jobbigt, men de satt ganska bra nu, de kommer sitta bättre om 5 kg och jag kommer kunna använda dem om 15kg också, för det gör inget om dem är pösiga. Tröjan var i XL bara för att jag älskar stora tröjor :-)

Nej nu ska jag fortsätta läsa bloggar och sedan ska jag få i mig lite mat :-)

MegaMe

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; Å tack!<3

2010-04-09 @ 17:54:09
URL: http://lindapauline.se
Postat av: Jenny

Okej! :)



Jag sprang aldrig.. Det har regnat hela dagen, så jag struntade i det. Nästa vecka blir det andra bullar!



15 kg, det är ju hur mycket som helst!! Grattis! :D

2010-04-09 @ 19:14:26
URL: http://jnyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0