~~Dag Femtioåtta, Del Två~~

Hej på er igen :-)
Hur är det med er? Egentligen? Hur är det med er?
Med mig är det bra, just nu sitter jag och tittar på Casper The Friendly Ghost Snacka nostalgi över det :-)
Helt underbart är det :-)

Mötet igår var bra, det är ett ritkigt riktigt riktigt härligt gäng min grupp, Dem flesta av oss iaf :-)
Det syns verkligen på folk att dem börjar gå ner i vikt nu vilket är superskoj, jag blir klart lite avis :-P
Blir ju glad men ändå sjukt irriterad på att folket säger "vad smal du har blivit" Nej det har jag inte! Jag har blivit smalare, men jag har inte blivit smal, inte ännu :-P Men jag kommer snart att vara det :-)

Det har faktiskt börjat komma igång nu känns det som. 
Alltså min viktminskning. Jag har gått ner 15kg, seriöst, det är ganska mycket. På Två månader, det är ganska så bra det också :-)
Jag behöver bara Två månader till på mig, sen är jag färdig åtminstonne på mitt första delmål. 75kg
Men sen vill jag ju ner till 65-70kg, så det är väl Tre månader kvar? Eller något? Bara tiden kan utdömma det, eller hur?!
Nej usch, nu blev jag ju lite deprimerad. När jag kom på hur långt det är kvar ändå. Blev lite ledsen på riktigt alltså. FAAAAN! Attans jävla mög att jag skulle börja tänka på det..
Nej men tänk positivt, det är bara en liten stund av resten av mitt liv :-P

MegaMe  bloglovin

Kommentarer
Postat av: Marion

hej och tack för den fina kommentaren!

Kul att se en ny bloggare :) Är det okej om jag länkar till dig på min blogg så jag kan följa dig ? (Har inte jättebra minne ;) )



Men du.. tre månader är väl inte så mycket ? Tänk på hur fort tiden har gått sen det var nyårsafton! Det var lite mer än 4 månader sen, och det har ju gått superfort.. eller hur ? :)

Du är ju klar i mitten av juli, tänk dig bara vilka snygga höst- och sensommarkläder du kan använda sen som ditt nya MINIme ;)

kramar!

2010-04-10 @ 15:09:32
URL: http://nedatvikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0