~~Dag Femtioåtta, Del Tre~~

Nu avslutar jag denna dagen! Äntligen!
Det är helt offantligt galet så trött jag var! GALET säger jag, Galet!
Har ju jobbat på dagis nu i två dagar, tidigar mornar och långa pass, aktivitet kallas det visst?
Vhaaa? Jag jobbar som PA :-P Det är inte mkt aktivitet där inte :-P
8h pass, skrikande, skrattande, hoppande, gråtande barn! Härligt kärlek och mys, huvudvärk.
Alla som vill leva ett långt och trevligt liv gör bäst i att låta mig sova tills jag vaknar imorgon :-P

Ännu en gång, Grattis till Jenny till vinsten i min tävling, Priset är att bli länkad här till höger i en hel Vecka, samt en gång om dagen i min blogg! :-)




bloglovinNi glömmer väl inte att följa min blogg?

MegaMe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0