~~Dag Femtio~~

Hej på er :-)
Oj, fattar ni det? Dag FEMTIO?? det är helt underbart :-) Det går neråt hela tiden, det känns verkligen superbra och jag är glad och mår bra :-) Dock känns det som om jag inte är i någon ketonfas kan det stämma?
I nuläget har jag gått 4901steg och det känns okey eftersom jag har gymmat i ca 50min utöver dem stegen och dagen är ju faktiskt inte slut ännu, eller hur?  Men jag kan inte säga att jag känner för att gå ut och gå faktiskt, men det måste jag väl antar jag? Nej inte Måste, jag VILL för att jag vill gå ner i vikt! Måste få in det i mitt huvud, jag ska göra detta för att jag vill!
Jag har fuskat en del, men på "fel" håll, jag har ätit en portion för lite nu i 3 dagar, jag vet inte om jag går ner mer av det? Jag vet inget alls faktiskt, mer än att jag inte mår dåligt av det.

Frestelse igår var jag på en mack och framme i kassan så läg sådana här godissträngar vet ni vad jag menar för några? iallafall så låg där en "häxvrål" men riktigt stor och den såg RIKTIGT mumsig ut och jag var riktigt riktigt sugen på det det var en enorm frestelse, men jag vara aldrig beredd på att köpa den, utan jag var bara väldigt sugen på den!






MegaMe


Kommentarer
Postat av: Jenny

Förstår det.



Duktig du är som stod emot godiset!

2010-04-01 @ 16:11:29
URL: http://jnyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0