~~Dag Femtio, Del Tre~~

10116 steg har jag gått idag :-) Det tycker jag är väldigt roligt och jag är glad över att jag faktiskt gick ut och gick :-)
Jag var ju även och tränade 1h (40min aktivt) idag och jag gick till och från gymmet (dock är det ju med i stegen)
Jag är nöjd över vad jag gjort idag :-) Vad har ni gjort för något idag?

Jag tänkte att vi kanske skulle köra frågestund?
Ställ en fråga om mig så ska jag svara så sanningsenligt jag kan! :-)

Nu är det BiggestLoser och Finalen =)

MegaMe

Kommentarer
Postat av: muppen och smurfens mamma

Biggest Loser är skoj! Man får lite inspriration av dem!

2010-04-01 @ 19:12:29
URL: http://www.ennymammma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0